giovedì 4 luglio 2013

Sinjali 75 - NDALIM QARKULLIMI PËR TË GJITHA MJETET ME GJERËSI MË TË MADHE SE....

Sinjali 75 Sinjalet e Ndalimit

NDALIM  QARKULLIMI  PËR  TË  GJITHA  MJETET  ME  GJERËSI  MË  TË MADHE SE....

NDALIM  QARKULLIMI  PËR  TË  GJITHA  MJETET  ME  GJERËSI  MË  TË MADHE SE....

Sinjali numër 75  Ndalim qarkullimi për të gjitha mjetet që kalojnë gjerësinë 2,30 metra. Tregon gjerësinë maksimale të mjeteve që mund të qarkullojnë (nuk tregon gjerësine e rrugës). Sinjali përfshin të gjitha llojet e mjeteve me motorr dhe pa motorr, që kanë gjerësi më të madhe se 2,30 metra. Lejon
qarkullimin e mjeteve me gjerësi deri në 2,30 metra. Vendoset në rruget urbane dhe interurbane si dhe para një ngushtimi të rrugës. Është gabim të thuhet që sinjali për gjerësinë e treguar është i vlefshëm edhe për motorrët me dy rrota dhe ciklomotorrët (sepse gjerësia tyre është shumë më e vogël se ajo e treguar në sinjal)


_____________________________
- Autoshkolla online - 
Sinjalet rrugore, Sinjalet Vertikale, Sinjalet e Ndalimit

Nessun commento:

Posta un commento